Secció actual:
Viure a les Borges
Seccions:
Ets a: Portada > Viure a les Borges > Què passa a les Borges?

Comunicat del Mn. Daniel Gómez Fernàndez

Per això, us convidem a totes les institucions, entitats, empresaris i particulars que tenen inquitetuds sobre aquesta problemàtica social, a fer camí junts en la consolidació dels projectes que estan donant resultat i en recerca de noves vies d'ajuda.

Us convidem, tant a nivell personal com a l'entitat que representeu, a participar en la trobada d'intercanvi i diàleg sobre "Iniciatives contra la pobresa i l'atur" que estem organitzant des de Caritas Parroquials de la Unitat Pastoral de Les Borges Blanques, Juneda, Torregrossa, Puiggròs i La Floresta.

Aquesta trobada tindrà lloc:

El proper diumenge dia 14 de juny del 2015, a les 17:00h, al Complex Cultural de Juneda.

I, serà un encontre on hi haurà:

• Una presentació de la tasca i les propostes de la Fundació Jaume Rubió i Rubió, l'Associació Sociolaboral Troballes i Troballes Empresa d'Inserció SLU, que constitueixen les eines que Càritas Diocesana fica al servei de la inserció sociolaboral de les persones vulnerables o en risc d'exclusió social.
  • Una Taula Rodona d'entitats per a dialogar i debatre sobre les problemàtiques i les propostes de solucions.
  • Un temps de diàleg obert i d'intercanvi entre tots els assistents.

Us preguem que, si esteu interessats en participar sigui com assistents o com a integrants, us poseu en contacte amb nosaltres trucant als següents telèfons: 973142292/973150034 o per @ lesborgesblanques@bisbatlleida.org

Ben cordialment,

Mn. Daniel Gómez Fernández