Secció actual:
L'Ajuntament
Seccions:
Ets a: Portada > Ajuntament > Informació Municipal i catàleg de tràmits
Ajuntament

Informació Municipal i catàleg de tràmits

És el portal d'internet de l'Ajuntament de les Borges Blanques que permet l'accés a la informació municipal publicada, així com a la Seu electrònica.

La Seu electrònica és el punt d'accés únic a disposició de la ciutadania i de les empreses perquè puguin consultar la informació necessària per realitzar les gestions públiques.

També inclou la carpeta electrònica, des d'on es poden realitzar aquestes gestions de forma electrònica, a mode d'oficina virtual, sense restriccions horàries ni d'espais, amb les màximes garanties jurídiques i establint sistemes de comunicació segurs.

La seu electrònica ha de complir amb els requisits d'integritat, veracitat i actualització de la informació, i es regeix pels principis de transparència, publicitat, responsabilitat, qualitat, seguretat, disponibilitat, accessibilitat i interoperabilitat.

El catàleg de tràmits i serveis és una relació actualitzada de tots els tràmits i serveis que estan disponibles als ciutadans i a les empreses, amb distinció d'aquells que són només informatius dels que es poden tramitar de forma electrònica amb i sense certificat digital, així com també ens indica aquells tràmits que incorporen impresos i aquells que disposen de sistemes de pagament.

Ajuntament de les Borges Blanques
Facebook Twitter Instagram

Ajuntament de les Borges Blanques

C/ del Carme, 21
25400 Les Borges Blanques

Tel: 973 14 28 50
Fax: 973 14 31 70